Thursday, 10 October 2013

Customer is always right

Customer is always right. Relevan kah hal ini. Adeh. Sesiapa yang bekerja di sektor kewangan mesti paham kan. Kalau bab duit ni nk cepat je n kita je lah yang salah. Ye kita tau itu duit dorang tapi semua yang dibuat kan melibatkan prosedur n kalau terlewat sedikit tu itu perkara biasa. Kami bukan kejam untuk tidak memulangkan duit customer. Tapi kadang2 kita pn leh naik angin bila customer bercakap dengan sangatlah "sopan santun". Tapi xpe la nama pn makan gaji kan. So tahan je la. But to all customer's kat luar sana please la tolak ansur. Kalau anda tolak ansur kami pun rasa memang nak tolong. 

However, not all customers la perangai macam ni. Yang ok memang seboleh mungkin kita akan tolong. Untuk customer semua kat luar sana saya nak anda tau KALAULAH SAYA ADA KUASA, SEMUA SAYA TOLONG. But i don't have all of that. So be patience ok.

No comments:

Post a Comment